Ondanks dat wij zorgvuldig onze orders controleren, kan het voorkomen dat er iets fout gaat met het maken van de pakketten.
 
Verkeerd artikel of een artikel te weinig/veel gekregen.
Als uw bestelling niet volledig is dient u dit binnen 24 uur na ontvangst per e-mail aan ons door te geven.
Na die 24 uur beschouwen wij het als in goede orde ontvangen.
Als u een verkeerd product wilt ruilen voor het juiste product kunt u het na overleg aan ons terug sturen.
U kunt een verkeerd bezorgd zegel bestellen, deze zijn voor onze kosten en geld alleen voor verkeerd geleverde producten.Wij zullen u z.s.m. het juiste artikel (mits nog leverbaar) kosteloos toezenden.
Het kan voorkomen dat uw bestelling door ons opzettelijk niet volledig geleverd is, dit omdat er dan 1 of meerdere producten niet voorradig waren, deze producten staan dan niet op de factuur maar op een bijgevoegde brief dat die later worden geleverd op onze kosten.

Neem voor u een product terug stuurt eerst contact met ons op.
Mail ons om welke proct het gaat en meld dan altijd de EAN/barcode van het product.
Als een product voor ons financieel niet interesant is om retour gestuurd te krijgen mag u het houden.
Voeg bij het pakket een kopie van de factuur toe en de verkeerd geleverd formulier.

Retour gegevens:
Informeren.
Per mail: bestel@pbdier.nl o.v.v. Bestelling verkeerd en de factuurnummer en vermeld welke producten niet kloppen.

Pakket:
PBDier
T.a.v. Retour.
Kuikensweg 185
1945 EK Beverwijk